Vem kom på ordet "Fredagsmys"?

Inte särskilt mysigt med fredagströtta barn. Pipiga och tjuriga. Bråkar och slåss. Men efter lite mat blev de nöjda, tacos och adjödos. Ungarna älskart :)

Dock fick Nike ont i huvudet nu på kvällskvisten, misstänkte att det va nån svit efter dagens vaccin men sen fick Tilda med ordentligt pannknack. De två som inte sov mellan 14 och 17 idag sover nu. Han den andra, den lilla avkomman, är tvärtemot. Vägrar sova, försökt ett par gånger men icke. Sitter och mosar popcorn i soffan. Hoppas han tröttnar. Mamman behöver sova. Ska ju kirra lyxfrukost imorrn tänkte jag.

Ja jag vet, halvfabrikat är inget jag gärna promotar men älskar den där "udda" hyllan på Flygis med amerikanska varor; popcornkryddor, märkliga flingor, fluff, jordnötssmör med Peter Pan och...pannkaksmix om man vill ha de American style ;)
(Klart jag har gjort de från scratch med men ja, jag måste ju prova!)
Kan ju inte hjälpa att de placerat denna fantastiska hylla i anslutning till den ekologiska avdelningen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0