Dagen efter-slö

Ja idag kände jag att det var ok att spendera dagen i sängen. Har haft mer eller mindre ont i korsryggen hela dan.

Kände att det inte var helt fel och tacka nej till att följa med på mässan även om det skulle varit grymt kul. Speciellt med tanke på sällskapet <3

Ska försöka sova lite nu, slumrade till en kortis på em, hoppas det inte ställde till nattsömnen. Imorrn ska Tilda på kalas, orkar jag så kör jag henne och spenderar timmarna, hon ska vara där, hos Clara. Så får Nike och Majken umgås lite. Men det ska nog gå, även om jag tenderar att bli lite karlig (lös pjöllrig) i tid av sjukdom ;)
Skyller på karriärsvalet? ;)

Nighty nighty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0