På måndag är det dags, det andra besöket p...

img_3394 (MMS)

På måndag är det dags, det andra besöket på gyn. Ta reda på vad som avvek på det första. Har dragit mig för att berätta det för farmor. Det har ju bara gått drygt ett halvår sen hennes livskamrat, och min låtsasfarfar, Rune gick bort i prostatacancer. Jag hörde att hon försökte släta över det (liksom alla andra) med att det säkert inte är något. Och jag hörde oxå hennes oro i rösten. Själv försöker jag vara openminded. Eller inte tänka på det. Det ska göras hursomhelst. Hoppas för farmors (och så klart min) skull att jag kan ringa på måndag med goda besked. Hon har överlevt både min farfar och Rune. Hon ska inte behöva överleva sitt "gullhjärta, allt på jorden" som hon alltid kallat mig. Det är inte ens ett alternativ. Punkt.


Kommentarer
Postat av: Anki

Sluta skriv så där, klart de går bra. Nu kan jag inte sluta tänka på dig så gör någon tecken till mig sen att allt är ok. Stor kram till dig idag<3

2012-06-08 @ 07:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0