Igår fick jag en kallelse. Återbesök pga p...

img_7974 (MMS)

Igår fick jag en kallelse. Återbesök pga provresultat efter cellprov. Antagligen ingen fara. Men kan inte låta bli att tänka på det där jävla c-ordet. Och varför sitter jag och Googlar det? Sjukan öppnar kl 8. Ska ringa och be om en tidigare tid än 28/5. Ska ju till Turkiet då. Plus att ovissheten är förjävlig för en som tenderar att alltid måla fan på väggen. Plötsligt framstod Ä som en fis i rymden. Helgen spenderar jag med de som betyder mest <3 älskade små troll!


Kommentarer
Postat av: johanna

Det är väl ingen tröst just nu. Men det är verkligen jättemånga prov som måste tas om.Utan att det är nån fara alls. De har bara "grävt" för dåligt vid första provet och har för lite material... Ha en mysig helg med din fina. Kram

2012-04-20 @ 09:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0