Vilken dag!

Ja gårdagen gick i ett hektiskt tempo. Eller ja först va vi ju på babyöppet jag och Dante, inte särskilt hektiskt ;-)
Men sen bar det av till affärn, hem och städa och posta en Traderaauktion.
Efter att tjejerna va hämtade va det bara hem och städa, hänga tvätt och fixa middag; Lasagne :) mumsmums

Åkte och jobbade på kvällen, två konferenser *ogillar* folk blir som grisar när de åker på konferens, why?
Och ett möte som fick mig och fundera. I baren stod ett bekant ansikte, en verkare från ett bygge i Sumpan som vi körde till hela hösten/vintern/våren 06/07 och han kände igen mig trots att miljön och stället va ett helt annat. Och "vissa" man träffar regelbundet inte känner igen en när man ser varann i typ Norrtälje/Grissel whatever? Undrar hur man ska tolka det ;) inte för att dessa personer är särskilt betydelsefulla men ändå?

Och så kom det en mysko kille som skulle käka, full och när han åt så ömsom sjöng han ömsom sov haha.
Men när han inte fick beställa mer dricka vart han sur och störig som fan, fråga om det berodde på att han hade ryggsäck som han inte fick beställa mer?! Haha what....aja tro det då ;)

Och i ena konferenssällskapet hade vi en liten b-kändis

 Elisabeth Fogelström från TV3:s Lyxfällan

Jag får aldrig servera de stora namnen :(
Björn Borg dricksar bra har jag hört ;)

Nä nu har jag vart duktig och kört lite styrketräning efter alldeles för lite sömn. Hoppa in i duschen och röja av i köket. Blir jobb ikväll igen, vad händer då tro ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0