Catch up!

Vart lite si och så med bloggandet sista dagarna. Av förklarliga skäl. Eller i fredags jobbade jag ju och borde hunnit och kunnat. Men när jag vakna i lördags, voine voine! Skulle ju jobba då med, den där 100 gånger tråkigare tågtunneln you know. Sjukt trött direkt när jag vaknar, sen sjukt ont i magen. Åker och jobbar. Lastar. Det här går inte. RINGER OCH SJUKAR MIG!! Hallå? Det har aldrig hänt, jag gör inte så. Men jag va tvungen, vidrigt ont!
Magkatarren från helvetet!

Sov hela helgen i stort sett, men nu är vi pigga :) barnen var på dagis/fritids igår men lediga idag. Vi ska till Madde och barnen och leka. Awesome :)

Imorrn har de Halloweenfest på dagis, Nike är peppad till tusen :)
Och Tilda ska till badhuset, nöjda barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0