Ännu en lame dag.

Sicken lugn vecka det varit so far. Idag va jag i Uppsala. Först ett pumplass och sen ett långt, kallt och drälligt rännlass. Men en Göteborgare brusar sällan upp och vilken tur för mig att det fanns ett par stycken där :)

Fast lite ont i benen har jag allt. Och det är bra skit det. För igår, efter två glasslass till Bålsta och ett provlass på gårn, så åkte jag till Kim. Vi skulle ut och springa. Helt otroligt att löparbrallorna gick på utan större problem :) och jävlar vad vi sprang (läs: jag försökte och kämpade). Backe upp och backe upp. Ja det gick i stort sett bara uppåt. Så jag har ont. Men det är, som sagt, bra skit!

Imorrn efter jobbet åker jag till Uppsala och får lösögonfransar :) snart är jag så fejk så Barbie blir avundsjuk! Och allt tack vare fina Micaela <3

Och på lördag ska jag och Tilda till Uppsala. Spendera födelsedagspengar och köpa Halloweenkostym. Inte till mig, det behövs ingen (om nån undrar föreställer jag Barbie). Men Tilda behövde visst en. På kvällen dock åker svarta lackskinnbrallorna på! Inflyttningsfest hos allra käraste syster. Men jag tänker ta det piano. Faktiskt.

Om nån undrar vad Dante äter till middag nedan så är det däck. Pastadäck. "-Vart e Dantes däck?" utbrister han och pekar sen nöjt med hela fingret in i munnen.

Veckan i bilder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0