Idag tänkte jag tanken. Att jag ska ringa ...

Idag tänkte jag tanken. Att jag ska ringa den som kan hjälpa mig att deala med Ä. Och tänkte den på riktigt att jag faktiskt skulle. Men inte idag. Inte imorgon. Men nån dag. Det är det längsta jag kommit i projektet "Angelica vs Ä" nånsin. Och tanken va inte fruktansvärt skrämmande. Bara skrämmande. Att släppa kontrollen är läskigt. Framförallt för ett kontrollfreak som jag. Egentligen passar det sig inte alls just nu men ändå som bäst just nu. När passar det? När passar det inte? Jag har inte vägt mig idag. Tänkte se om jag kan låta bli det några dagar. Jag vet att jag gått upp 2 kilo sen Januari. Känner mig oroväckande lugnt tillfreds med det. Där är vi nu. Jag och Ä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0