Tisdag igen...

...och tisdagsdejt at my place.
Ekologiskt rågknäcke och två sorters Wasa solruta med pålägg till 9-fikat.
Sen en kycklingpytt med pastaskruvar, sockerärtor, körsbärstomater och paprika...mumsfilibumsan.

Efter dagis hängde Nike på hem till Clara och jag och Tilda mumsade varsitt äppelknyte som jag slängde ihop till mellis, nyttopaj verkligen! Knappt nå fett och noll med socker i degen och ytterst lite råsocker på äpplena.
Dante sov i bilen så det va riktigt lugnt och tyst ett tag.

Nu sitter Tilda och pysslar i sin skrivbok, Dante är uttråkad och jag har förberett middagen.
Maria skulle va så snäll och köra hem Nikon då Albin jobbar över idag...ibland suger det och bo in the woods. Försöker och inte ha behov av andra men ibland måste man.

Imorrn är det onsdag och tjejerna är lediga. Undrar om vi skulle bege oss till svärmor/farmor och kika efter hur hon mår. Om du ser det här Bettan så ringer jag dig lite senare ;)

Nä. dags och roa lillpojken nu...han är tokbannad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0