Kommer sakna föräldraledigheten...

...ja tänk när man börjar jobba dagtid. Då blir ju inga dagar så där glassiga.
Som idag; först en kaffe hos Maria efter jag lämnat tjejerna.
Sen åkte jag hem och medan Dante sov i bilen åt jag en laxmacka, tömde diskmaskin och plockade lite.
Sola lite på altan och ringde Mican.
Bestämde dejt, åkte dit och tog en kaffe och sen ner till Minnahs för en mjukglass. Tog en überkort promis och sen hämtade jag tjejerna.

Även om titlar som hushållerska, kock och doktor ingår i mammaledigheten så kan det ju va bra glassigt där emellan me ;)



Och så va det ju så klart läkarbesöket med min fina Nike som visade sig ha dubbelsidig öroninflammation :( hon va riktigt duktig hos doktorn så efter besöket fick hon en glass och sen stod vi vid fontäänen och bara tittade en bra stund. Tror hon njöt av att få bara va en liten stund <3 lilltrollet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0