Okej jag kommer låtsas som att igår inte fanns!

Worst day ever på jobbet....urk!
Allting hamnade i otakt, oförstående gäster, strul, ja allt. Vill inte skriva ut några detaljer här men det kunde vart bättre :-/ känner mig rätt anti gällande jobbet nu men det hinner väl bara bli onsdag igen tills jag sätter upp mig på jobb igen haha.

Men nya tag idag för idag ska jag och tjejerna till Norrtälje och gå på bio med Helena och Wilda :) ska bli så himla mysigt <3

Och så längtar jag massor efter vinter och jul nu när det e frostigt och friskt ute, får massa ny energi :)
Och förhoppningsvis så får vi en massa gjort hemma med som vi ser fram emot.
I veckan får vi kaminen i källaren installerad...jippi yeey :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0