Fredag...

...ja fredagarna brukar gå i humörens tecken här ;)
Alla är trötta efter veckan som varit med dagis och allt va det e och vi längtar efter helgen när hela familjen är hemma <3

Så just nu är tjejerna ute och avreagerar sig lite och jag väntar på samtal från Länna Sport. Beställde Kånkenväskor till barnen i julklapp från min farmor och ena hade annan färg på handtagen än de andra och ja ni känner ju mig haha...men för och försvara mig i den här missen så ringde de precis när jag kom hem från dagis och höll på och låsa upp dörren med matkassar, trötta dagisbarn och hungrig bebis så det blev ett snabbt och förhastat beslut ;)

I eftermiddag åker vi och leker i Gribby med Maria och Madde och barnen, ska bli mysigt. Träffar Madde alldeles för sällan nu när hon börjat jobba :-/ finns iof många jag träffar alldeles för sällan...

Och ikväll vankas det jobb, första gången på två veckor. Hoppas på en bättre kväll än sist då halva hotellet verkade va på tråkigt humör?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0