Saknad

För en som saknar Starbucks kommer den här som en räddande ängel. Även om det värmande originalet är snäppet bättre ;)

Annars då? Återhämtar mig från gårdagens missöde på Råsunda, på tok för mkt nerver hos grabbarna tror jag. Fanns ju sällan folk att möta upp för Mutumba i Gefles målområde. Många chanser, bara ett mål. Och offside, helt mållöst för älskade Gnaget. Vart ännu mer sugen på ytterligare en match innan Rådunda rivs. Och tanken slog mig att himmel va coolt och köpa en lägenhet där Norra stå var. Måste ju finnas nån magi i luften just där? Right? ;)

Jobbar idag efter en dryg veckas ledighet. Känns fint :) vi trivs ihop jag och Edwin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0