Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Skulle åkt in till Norrtälje och haft en mysig dag med min goa farmor. Men Runes cellgifter tog hårdare den här gången så hon ville inte lämna honom själv, förstår jag det! Hon va även tvungen och boka en skelettröntgentid innan nästa cellgiftbehandling drar igång så vi fick skjuta på dejten.

Så ja jag hade tänkt och baka bröd. Men Tilda, som igår fick som en liten blåsa på handen, va inge pigg imorse och blåsan hade expanderat nå grönjä*ligt så hon fick va hemma idag.
Åkte till vc och tog en odling på den då den lämpligt nog sprack när vi skulle åka..uäck!

Efter vc åkte vi till ICA, mötte upp Mican vid sylten. Planera lite lunch, blev skagenbaguette, våran standard ;)
Hade hoppats på nya Loka Vattenmelon till men de har tydligen inte fått in den än :-/



Iväg till dagis och hämta hulliganHuldda (Nike). Hon e en riktig solstråle ett tag. Alltid ett leende på läpparna och buset i blicken...mer än vanligt alltså ;)

Fuskade till middagen ordentligt idag då jag kände mig riktigt seg. Färdig tomatsoppa (jag kollade innehållsförteckningen, fick godkänt) och butiskbakat bröd. Gott som f*n faktiskt. Ja jag åt kolhydrater till middag. Couldn't help my self. It was deliscious! Så jag får stå ut med magontet ikväll, det va det värt ;)

Nu sitter Nike i mitt knä, sover strax. Tilda pillar på alla sina små prickar och utslag. Har ingen aning om vad kvällen bjuder på. Inget vettigt på tvn va?

Imorrn blire jobb. Va ett par veckor sen nu. Och lördag tapetsering (peppar, peppar, ta i trä!).
Söndag åker jag och Mican till Rimbo, hon ska köpa pappsens matbord och stolar. Lunch på SubWay (Jag ger det en ny chans, blev väldigt besviken i Norrtälje). Och förhoppningsvis träffa bästa Peter. Min goa storebror som är i Sverige på visit. Om en månad åker han tillbaka till Japan, plockar upp frugan och drar vidare till Kanada.

Vilken skillnad på liv vi lever!
Så det va den dan som inte blev som den skulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0