Tandläkarn

Ja idag va det dags då. Inte mitt favvoplace direkt. Ingen tandläkarskräck här inte men jag har ALLTID haft hål vilket ju kan bli rätt dyrt nu när man e på fel sida om 20-strecket ;)
Fattar mig inte på mina päron som tyckte läsk och saft till middagen 7dgr/v och O´boy 2 ggr/dag va toppen?!

Men hursomhelst, INGA hål.....wihooo. Ingen e gladare än jag :) och som pricken över i:et har tydligen Försäkringskassan och Folktandvården nå samarbete och nån försäkring som ger alla mellan 20 och 29 år 300:-/år till tandvård. Och jag hade 600:- innestående, wihooo igen!
Hade dock lite tandsten som måste skrapas (under tandställnignen typ) men det kan jag leva me ;)

Idag fick Dante smaka gröt för första gången, han va lite skeptiskt men fick i sig litegrann iaf.
Min lilla bebis börjar bli stor <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för försäkring?

2010-09-08 @ 16:31:46
Postat av: Malin

Så kul att börja få ge lite annat än välling :)

Väntar med spänning..hehe.

Jag kommer imorrn om mathias hinner hem. Hör av mig under dagen när han vet när han kommer hem ;)

2010-09-08 @ 18:57:57
Postat av: Angelica

Till anonym: Det va nått konto kopplat emellan som finns automatiskt, alltså inget som ska tecknas eller så. Infördes i Juli 2008 i tink. Så hör med din tandläkare!



Malin: Va kul :) hoppas hoppas. Kommer du på babyöppet me?

2010-09-08 @ 19:18:07
URL: http://molohooligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0