Söndag :)

Imorse efter frukosten blev det lite fix hemma, städa av lite, duscha osv. osv.
Klockan ett skulle Tilda på kalas hos Melker och syrran skulle me bussen. Har vart så mysigt och ha henne här och hoppas det blir snart igen.
Efter kalaset åkte jag hem och gjorde pajdeg till middagen, svärmor med karl skulle komma och äta som tack för barnvaktshjälp och hårklippning.

Vid tre åkte jag och hämtade Tilda och sen hem för och fixa ihop pajen, standardpajen ;) broccolipaj med räkor men den e ju så himla god! Svärmor och Gustavsson tyckte likadant ;)

Efter middagen kom Felicia hit, man får verkligen känslan av att bli en hel familj då, underbart!
Nu ligger alla barnen (ja bara lillebror som sover ;)) och jag sitter framför Ensam Mamma Söker.
Skulle ha städat ur min foto/Tradera/present-garderob men får nog ta det i veckan, orkar inte haha
Har iaf vart duktig och vikt undan all tvätt, lagom tills tvättkorgen va full igen :-P
Så imorrn blir det tvättdag och Öppna Förskolan.

Har även en liten plan som rör Felicia och Tilda, vi får fnula vidare på det imorrn!
Tänkte ta mig in till Norrtälje på Lördag med Felicia och handla kläder, dags och uppdatera garderoben nu när hon e stor och hänger på Gårn' ;)
Vart tog lilla spexiga 4-åringen vägen som va är för 6 år sen? Men kul och se hur hon utvecklas och blir stor.

Ha en fin kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0