Sent inlägg blev det.

Ouff vilken dag. Babyöppet på morgonen och en himla massa folk, kul men rörigt. Va duktig och lät bli äppelpajen idag me ;) för jävla mkt frestelser när man e duktig och låter bli. Tackat nej till två äppelpajer och två äppelkakor den här veckan, guldmedalj till mig haha för jag ÄLSKAR äppelpaj

Efter det åkte jag och lilleman till Maria och lunchade, skagenbaguette *mumsmums*

Vid 2 åkte jag och hämtade tjejerna på dagis, sen vidare till svärmor och hälsade på. Dante sov igenom hela besöket.
Haft en halvt grönjävlig skallebank hela dagen så när Albin kom hem från jobbet gick jag ner och sov en stund. Välbehövligt för nu är det borta!

Imorrn åker jag och tjejerna hem till Carro och leker med hennes små söta troll. Och klockan 5 är det dags för jobb, undrar om man får behålla mer än en tredjedel av dricksen den här gången ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0