Raindrops keep fallin' on my head...

...så jag får till mitt snygga Kristina Lugn-flor ni vet, nä ni vet inte eftersom jag aldrig går ut så ;)

Promenerade ner till Babyöppet idag, massa mammor och bebisar. Så himla mysigt :)
Dock när vi skulle promenera tillbaka till dagis och bilen öppnade sig himlen, inte lika mysigt.

Så stället för och hämta tjejerna tidigt och åka till Rimbo som va tanken från början åkte jag hem och käkade och böt kläder istället ;) tänker inte dra på mig nån förkylning nu när vi har två långa spinningpass, shoppingdag, jobb och fikafrämmat kvar den här veckan, ICKE!

Men nu ska jag o lilleman pallra oss iväg, plocka upp töserna och sen vidare till Mican, spana in bebiskollektionen :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0