Efterlängtad update ;)

Ja jag förstår att ni e nyfikna på gårdagen, det va ju en toppentoppendag!

Kom iväg ett par minuter senare än tänkt, ett sista akut klädbyte va orsaken haha
Hämtade upp bästa Mican och Helena som dagen till ära bestämde sig för likadana kläder (ja jag vet att ni bestämt det innan så att ni kunde va lite snyggare än mig men men haha). Trippen upp gick kanon trots en förvirrad rundpall på Statoil :))

Och som vanligt när jag ser ett köpcentrum blir jag ju helt lyyyrisk, vart ska man börja?! Men det sög i kaffetarmen så en kaffe va ju givet, vi måste ju orka hålla ångan uppe hela dan!

Mittemot kaffestället fanns det en blombutik med så himla fina ljuslyktor, i form av kronor, som man hänger i taket. Skulle göra sig fina på min framtida balkong (nästa höst?) men kom tyvärr inte hem med dessa :-/

Men jag hittade dagisfotokläder till tjejerna; tuffa baggyjeans och långärmade finstickade tröjor i rosa och mörkblått :) Nike fick även strumpor och Tilda fick några linnen och en tjocktröja.
Felicia fick ett linne och Dante ett par jeans och en nappburk (skulle ha köpt en redan när tjejerna va små men det blidde aldrig av).

Och jag då? Vad fick jag :) jooo...
....nya träningskläder, lite snålt med en uppsättning när man tränar 6 dgr/v ;)
(på InterSport)

en turkos lååång tjocktröja, jättefin :)
två linnen, ett oranget och ett gult, va 1 för 89:- och 2 för 69:-, det va taget ;)
en vit tjocktröja med väääldigt vid hals, därav linneinköpen!
(på BikBok)
Fick en goodiebag härifrån med märkliga armband och örhängen, kändes som att det va sånt som blivit osålt på rean?

En lång skjorta som Albin gillade massor :)
(på H&M)

Så va det säkert nå mer men det kanske inte va värt och nämnas ;)
Ångrar liiite att jag inte köpte snygga muggtermosen från Bodum som va nersatt 50% och som hade vart gorgeous i Buggan...
...Och Jamie Oliver-stekpannan som också va nersatt till halva priset...
....och fina koftan från H&M som ändå va i dyraste laget... 
...känns som att det får bli en till trip en vacker dag ;)


Idag åker jag och lilleman till Rimbo, äntlich! Hoppas på och råkas med Johanna om hon känner sig pigg? Bebis kommer ju snart juh!

Ha en toppendag alla, xoxo

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja de hade varit trevligt.. har varit borta hela dagen.

Men ni kanske ska till Rimbo någon dag igen? vore roligt att ses!!!

2010-09-05 @ 20:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0