Lucia

Även om morgonen vart något stressad så va den ju himla mysig. Macka, lussebulle och varm choklad till frukost. Ljusen i fina kökslampan va tända och lika så i adventsljusstaken.
Tjejerna va så fina i lucialinne och pepparkaksklänning <3
Hade inte införskaffat nå luciakläder till lilleman men han fick ha Molostjärnor vilket teoretiskt sett borde göra honom till en stjärngosse?
Farmor och Morfar kom till dagis med vilket va väldigt uppskattat av tösabitarna. Och ja säkert av Dante med även om han har lite svårt och visa sån uppskattning ;)
Pappa följde med hem på fika och sen åkta han och Albin till Rimbo, de skulle fixa nått?
Jag äter lunch just nu, bloggar och kollar runt på nätet. Ringt och tjatat på Mr.iPhonefixer och han skulle hämta ut den nu på fm. Jag måste ha den på Torsdag! Ska ju förmodligen till Rotebro då, hälsa på mina goa gubbar :)
Kanske blir ett "Veckan-som-gått-collage" senare, kan ju som sagt inte blogga me bilder :-/
Veckan är fullspäckad, ska försöka ta itu med både det ena och det tredje...det tredje kan ta sin tid...det är tillägnat min goa vän Linnea som jag ska till på Lördag :) det blir toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0