It's been a year...ja för ett år sen låg j...

img_7900 (MMS)

It's been a year...ja för ett år sen låg jag sjuk. Jävligt sjuk. Lunginflammation och influensa på en och samma gång. "Tack vare" en barnfri helg med utomhusbad och massage. Från att ha varit i toppform tappade jag 3 kg muskler och behövde månader för att komma hyfsat på banan igen. Så den här veckan firar jag hälsan med 5 träningspass! Ja ni läste rätt :) 6 km löpning i måndags, spinning i tisdags, intervaller idag torsdag, imorgon ett arm-bröst-mage-pass och till sist löpning på söndag! Sen börjar med all sannolikhet två intensiva arbetsveckor med jobb mån-lör. Och jag vet att jag suger på att höra av mig till vissa av er och jag ber, från botten av mitt hjärta, om ursäkt för det! Hjärnan är proppfull just nu men jag blir superglad när ni hör av er! Och nä ni stör inte, oftast inte iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0