Min lilla Tilda...

...när gick hon och blev så stor?
Hon sover hos morfar och M sen i lördags. Vart ute i stugan och lagt i båt och brygga och myst med gammelfarmor.
Varit på kalas med morfar och M och lärt sig cykla hos dem alldeles själv (hon va på gång här med men när vi jobbar dygnet runt båda två och bara har en bucklig grusväg eller asfalterad 70-väg och välja på tar det sin lilla tid).
De har ätit glass och läst sagor. En toppenhelg helt enkelt :)
Men imorrn hämtar jag hem henne för mamman längtar ihjäl sig.

En spännande vecka för Tilda, klasslistorna inför hösten kommer och fotbollsskolan börjar. Jag köpte benskydd och mjukisar åt henne igår när jag och Nike va i Norrtälje.
Men jag måste in och byta Dantes gummistövlar jag köpte åt honom igår, strl 21 va alldeles för stort ;)
Och Felicia har tydligen börjat på fotboll så hon behöver shorts med.
Kom även med en kasse fotbollsprylar hem som just nu tvättas upp och ska gås igenom...men kul att hon äntligen vill börja med nått.



Tänk om jag kunnat pausa här bara en liten, liten stund. Att tiden gick så fort va det aldrig nån som sa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0