Lugn och fin veckostart.

Ja inte lika mycket runtstressande som det annars brukar va ;)

Igår, efter mitt korta korta besök på solarieöarna, åkte jag och kidsen till farmor (svärmor) en sväng.
Fick mumsig lunch och kaffe. Tjejerna ritade, Dante röjde.
Hem och fixade käk och sen till Friskis. Corepasset gick inge vidare. Kanske p.g.a. att min bundsförvant låg hemma me skallebank? Och en coredeltagare som va i lite yvigaste laget. Vi kanske skulle behövt en större sal?

Imorse efter dagislämning skulle jag och Mican åkt på äventyr men Love mådde inge vidare :(
Så jag blev sugen på och baka scones och bjöd över Malle på nybakta scones och kaffe.

När hon åkt fick Albin lunch, jag körde en tvätt, diskade undan och städade av.

Gjorde biffar med vitlöksyoghurt och salsa till middag. Ris till för de övriga.
Tilda åt med god aptit (äntligen, hon har vart kräsen länge!). Nike åt bara ris som vanligt.
Hon e rätt funny ^^ bara pasta eller bara ris eller bara potatismos eller bara pannkaka. Inte massa såser eller sylter eller ens kött/fisk/korv till. Det e farligt ;)

Hänger i soffan nu, skrutt ska gå och sova snart. Han springer(?) runt med en leksaksmobil i munnen och bankar på bordet. Blivande chef?

Imorrn blire solarieöarna igen. Nu är vi igång. Tröttsamt och dyrt just nu. Men i sommar är det värt vartenda öre...

Now you know...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0