Gräsänka...

...sen kl 4 imorse. Albin är på begravning i Göteborg. Farmor Solveig har somnat in.
Men han kommer hem inatt igen, en blixtvisit.

Och tur för mig och barnen så är jag piggare så idag är första dagen utan värk-/febertabletter :)

Men galet trött, när jag lämnat tjejerna vart det soffan en stor del av förmiddagen.
Nike stannade kvar i Häverödal och lekte med Clara efter dagis så när vi andra kom hem tog vi mellis, lekte och hängde en tvätt innan det va dags och åka och hämta huligan-Hulda igen.

Tilda hade beställt korv och spaghetti till middag och det passade min ork ypperligt.

Dante somnade strax efter middagen (som blev något sen) och tjejerna byggde pärlplatta och pusslade en stund innan sängen.

Nu sitter jag nyduschad i soffan och kollar Jobbcoachen. Mumsar popcorn med, borde gå upp lite i vikt efter sjukan. Borde och vill är inte nödvändigtvis samma sak ;) men men.

Inatt kommer darling hem, saknar honom <3

_________________________________________________________________________________________

Update: Jobbjägaren hette det tydligen, ni fattar vad jag menar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0