Back and alive! Jiez så sjuk jag varit. He...

img_5179 (MMS)

Back and alive! Jiez så sjuk jag varit. Helt galet. En sänka på 97. Ätit hostmedicin som gjorde mig sämre än sämst. Har en ängel till sambo som fixat med allt när jag vart sjuk! Bästa svärmor som va här och tog hand om småtrollen i fredags. Och Clara som hade hand om Dante igår. Ni är bäst!! Albin kommer hem om en dryg timme. Då ska jag till Norrtälje och sola. Försöka mig på och handla lite med. Så skönt och va tillbaka. Och så glad att storebror är i Sverige nu när tsunami och jordbävningar och radioaktiv strålning är i Japan. Håller tummarna att hans mellanlandning där innan Kanada går som planerat. På lördag blir det bio och middag i stan med Liz. Så skönt och va tillbaka i verkligheten. Vill aldrig bli så där sjuk igen. Flummigt inlägg men jag bjuder på det ;) bjuder på en härlig bild på en liten Nikon me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0