No time...

...till och blogga igår.

För igår vare fest :) ja jag hann med 2-årskalas på Timmervägen på förmiddagen en sväng men sen bar det hemmåt för att fixa all mat.

En timme innan feststart kom Anki, Mican och Marre och hjälpte mig med förberedelserna, det va guld värt! NI är guld värda.

Sen droppade folk in och alla verkade nöjda med maten och drickat. All öl gick åt och nästan allt vin och sprit jag köpt ;) efter tårta och kaffe blandades det Strawberry Daiquiri, Mojito, Scotch coffee och annat smarrigt :)

Fick toppenfina presenter, jag blev så glad! Och goa Karin sov kvar så jag hade sällis när jag stod mitt i natten och diskade ;)

Jag hade så gärna velat bjuda alla man känner och tråkigt att några inte kunde komma men det kommer fler tillfällen, inte sant?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att det blev lyckat :)

2011-01-23 @ 15:01:35
URL: http://malinmahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0