Me so happy :))

Idag åkte jag och hälsade på mina boys på Färdig Betong. Jiiieeez va jag har saknat dem.
Inte vart där på ett år!!

Först till Rotebro där fikarummet blivit smått larvigt sen alla fruntimmer började köra. Fruntimmer ska inte syssla med betong!! Och i blandarrummet hade de skogräns??!! Måste ta mig dit och styra upp hela stället ;)

Tore bjöd på lunch inne på Skanskas område i Upplands Väsby (?), blidde köttbullar, potatismos och sås för min del. Det smakade fint :) tillbaka till Rotebro för ännu mera kaffe och prata minnen. Gud så jäkla kul det va när man körde. Tyvärr är ju inte många kvar av de som va då :(

Sen rattade jag upp till Märsta och träffade på Ludde, Henric och Peter. De va så happy och se mig ;)
Diskuterade även en ev. framtid för mig :)) om jag börjar köra pump kommer jag dö av lycka <3

Albin sa det nu ikväll; -Det märks att du saknar betongen, du är så himla glad idag. Tragiskt men sant.

Så vem vet, jag kanske blir Sveriges enda kvinnliga pumpchaufför inom en snar framtid?


Kommentarer
Postat av: KikiBoo

Shit! Jag skulle aldrig våga köra en sån där stor sak, haha!

Livrädd bara jag kör vår astro :p

2011-01-18 @ 21:26:09
URL: http://puvi.blogg.se/
Postat av: Therese

Grattis på din dag här oxå! :)



När är det dags att börja jobba för din del? Alltså på "riktigt".. Kram och ha en toppen fin dag!

2011-01-19 @ 09:11:29
URL: http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0