Toppentisdag!

Ja den här dagen har vart rolig, händelserik.

Pappan fick va hemma me Dante idag för jag fick jobb och göra :) kaffeflicka på Källarn!
Och alla gäster va ju såå glada och ha mig där, konstigt..kommer med gratissemlor och kaffe serverat vid bordet ;) hade oxå vart glad på de grunderna.

Efter en smarrig lunch där vart det en sväng på affärn och sen hämta brudarna som fick en halvtimmes förskjutet schema på dagis.

Men va lite småtrött när jag kom hem så jag tog en liten powernap och sen va det middagsfixtajm.
Wallenbergare, smörslungade sockerärtor, kokta grönsaker och homemade sauce. Ja även potatismos till övriga familjen förstås.

Om en stund ska de små gå och sova och ikväll blir det Zoegas i fina Eva Solo <3 som jag har längtat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0