It's been a really, really busy week! Ja j...

img_3049 (MMS)

It's been a really, really busy week! Ja jag jobbade ju i måndags som vanligt men sen ringde chefen och behövde hjälp ons, tors och fre med. Helt okej för mig :) i torsdags körde jag i Märsta med Björne. Fick ett 7,5 kubiks rännlass till Odensala men det gick ju finfint :) men fredagen, fy vilken dag. Fick iof ihop 14 timmar men bara 30 min rast :-/ hela dan gick så himla segt, de 500 kubbarna till Billfinger tog ju precis hela morgonen, dan och kvällen!  Och så stanna hos Mican på vägen hem för nya naglar. Va ju julbord igår med jobbet, det va ett himla trevligt avslut på veckan. Men läskigt och köra hem, det vräkte ju ner av både snö och regn.  Men hem kom jag och i em blir det fika med mammagruppen. Sex år sen som vi sågs alla tillsammans, med våra små troll som nu är stora skolbarn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0