Upp som en sol och ner som en pannkaka

Förmiddagen va toppen, plockade av inne, körde en tvättmaskin. Hängde ut den i det fina vädret samtidigt som grillen va tänd. Grillade korv och mös med mina goa i solen. Tog en promis med Dante som somnade i vagnen...

...sen då? Dante vaknar alldeles för tidigt, river sig själv i ansiktet så blodet rinner (vart fan fick han humöret ifrån för mitt är tydligen kvar?).
Tjurig bebis som kryper runt och skriker och kastar sig och har sig. Provar lägga honom och under tiden han ligger installerar jag internetet på nya datorn med simkortet som Albin tydligen hittat i hans brevhög. Ja det har jag ju inte väntat på i flera dagar?!?!

iTunes-installationen strular men efter mycket om och men. Synkroniseringen gav inte kameran och Safarin tillbaka, vette tusan om ens uppdateringen gör det? Den vill inte ta till sig och synka låter jag köpt i iTunes-store med min iPhone. WTF??

Verkar som att jag får lämna in skitluren i en jävla Telia-butik snart...min närmsta Teliabutik i Korpilombolo you know...


Kommentarer
Postat av: Therese

Hörrö! Byt bakgrund, man blir snurrig i huvvet av den!

2011-04-17 @ 18:49:40
URL: http://tisskisset.blogg.se/
Postat av: friday

korpilombolo <3 hihi

2011-04-17 @ 18:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0