Toppentisdag!

Idag vart det ingen tisdagsdejt med de sedvanliga så efter att jag och Dante lämnat tjejerna på dagis åkte vi till BVC, mätning och vägning. 74 cm lång och 10,5 kg tung :)

Efter det for vi till Skebo för att äntligen få träffa Hubbe och Sabina, va ju hundra år sen :-/
Vi satt på deras nya fina veranda i solen (och blåsten), drack kaffe och tog igen allt viktigt som vi missat ;)

Dante somnade i bilen därifrån och gör så än så jag fick äta min lunch i lugn och ro.
Om en knapp timme ska vi hämta brudarna. Pappan möter upp hemma så jag kan åka till Norrtälje, sola och handla.

Efter middagen har jag lovat Nike och ta med henne och äta glass bara hon och jag :) mysmys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0