Me so busy

Tänk, nästan blivit heltidare...eller inte ;)
Men 14-23pass ons och tors och i helgen jobbar jag 14-stägning på lördagen och 14-19 på söndag...komsi komsi kulor ;)

Och innan jobb så blir det playdejts och fix.
Men idag ska jag inte jobba då och imorse när tjejerna va lämnade for jag och Dante till affärn, handlade på oss lite nödvändigt.
Sen sov han när vi kom hem så han fick sitta i bilen medan jag plockade upp varorna, betalade räkningar och premiärkörde nya tvättmaskin, om en knapp timme är den klar :D
Tur att vi haft bäästa svärmor som ställt upp med tvättmaskin och barnpassning i veckan, ett litet pusslande blir det med en som inte går dagis och tjejerna "bara" har 15h/v.

Och sen en supernyhet, "tack" vare att Rune blev så sjuk och fick så ont hemma så ändrade sig  biståndshandläggarna så på måndag så får han flytta in på ett boende (som tydligen ska va riktigt bra). Där har de som egna rum/lägenheter, sköterskor dygnet runt och en läkare 2ggr/v. Där får han nödvändig smärtlindring(morfin) och folk omkring sig hela tiden så han får det så bra som möjligt sista tiden i livet. Cancer sucks!
Men bara han har det bra och farmor får det "lite friare" som hon säger.

Nä nu är det dags för lunch; spenat- och fetapajen jag bjöd Malle och Eva på igår.
Btw, Albin sa att det va den godaste paj han ätit ever i sitt snart 35-åriga liv...sug på den ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0