Snorig bebbe :(

Jaha då kom Dantes första förkylning, tjockt i näsan. Men inget som inte snorsugen och Renässanssprayen inte rår på ;)

Imorse körde vi Tilda till dagis, sen vidare till BVC för 3-årskoll och 4-månaderskoll för de små. Efter det stresa vi tillbaka till dagis me Nike och sen full kareta till Penningby för och plocka upp HarryBarry som har varit på hunddagis, hade gått fint för honom där.

Tillbaka till Norrtälje och Flygfyren, men varför ska vissa kärringar köra bil? Hade en framför mig som reagerade förbaskat sent vid rödljusen *bannad*
Inne på Flygis hittade jag det mesta jag skulle ha men ganska dåligt ekologiskt utbud :-/ finns ju inte ens ekologisk ost :-o och Sju Gårdar-mjölken har de slutat me. Tji fick jag som vill bidra till klimatmålen de satt upp!
Men hittade på ekologisk kaviar och mjuk bröd från Kung Markata, ska bli kul och prova. 20,90 för 7 skivor...billigt haha not! Fick kontroll på självscanningen me. Himla lustigt då man ofta läser klagomål från kassörskor hur kunder packar upp. Jag packar upp fan så mkt bättre än de på Flygis...och vi ska inte ens nämna hur de packade mina kassar. Platt bröd hem blev det. Nästa gång fixar jag själv!

Nu kom Albin hem och jag ska förbereda mig för jobbet, hade vart kul och provat Ninas medelpass på spinningen ikväll men det får bli en annan dag. Önskar henne lycka till hursomhelst.

Ha en fin höstdag alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0