Skämmes ta me fan!

Ja men jag va himla busy igår ;) ovanligt va?
Städade och grejja hela förmiddagen och på eftermiddagen åkte vi till bästa Madde och Anders. Vart bjudna på smarrig middag, perfekt tillagad kyckling haha :)
Va ju tänkt att vi skulle åka hem på kvällskvisten men både jag och Albin vart lite drickasugna (ja vi söp inte skallen i bitar ;)) och bor man som vi så får man vackert stanna kvar över natten, inte oss emot :)

Dante sov som en prins som vanligt men tjejerna vaknade på natten och va ledsna. Så efter Dantes 5-mål så sov vi alla på soffan haha. Jag me bebis på magen och Tilda bredvid. Och Albin med Nike bredvid sig.

Efter frukost åkte Albin iväg på ett snabbjobb och när han kom hem grillade vi korv :) höstmys <3
Va ju tvugna och motionera bort lunchen sen så det blev en promis allihopa bort till skolan för att rösta.
Efter det blev det vidare till Tulka och plockade upp Felicia som sovit hos farmor, tog även hem en del äpplen. Så ikväll ska det bakas paj för att frysas in. Bra och ha när det kommer fikagäster en lördag :-P

Nu ska Felicia tyvärr åka härifrån en vecka, och för mig blir det spinning ikväll. Vart lite väl liiiite träning den här veckan :(

Men imorrn, då bär det av! Kryssning me små trollen, ska bli så himla himla kul :))

Kommentarer
Postat av: Anki William filip och Melwins mammma

Ha de bäst och hälsa tjejerna!!!

2010-09-20 @ 14:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0