Hey

Vilken dag. Vaknade vid 9 imorse av slammer i köket, darling fixade frulle :) lyckos mig!
Syrran kom över igår och sov kvar, stannar till imorrn.
Runt 11 åkte vi till Norrtälje för och köpa tröningsjacka till mig och sis skulle köpa ett halsband till mamma. Hittade ett som va toppen toppen :)

Vidare till Rimbo med blandade känslor, alltid lika jobbigt och träffa mamma. Så svårt och veta hur man ska känna. Mamma e ju borta sen länge, inget av min mamma finns kvar :( bakgrundsmusiken va viktigare än presenterna, avbröt våra samtal för och berätta att hon sytt gardinerna osv. osv. lilla mamma <3

Vi va där en timme sen var det dags och åka hem, började jobba vid 16. Hade bröllop och a'la carte-gäster idag så busy busy värre. Lucky me så slutade jag nu kl 23. Vissa får nog stannna till tidig morgon :-/
Nu sitter jag i soffan och myser med darling och syrran, smuttar på en Bacardi Razz Streetsmart :)

Ha en lugn natt alla

Kommentarer
Postat av: Georgjennifer

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2011-05-10 @ 12:37:57
URL: http://georgjennifer.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0