Trött o_O

Alltså hur trött får man bli?
Jag vet att jag e bortskämd med en bebis som sover 11 timmar i sträck nästan varje natt men jag e så trött.
Mitt järnvärde måste ju ligga i botten? I wonder why...har ju alltid helt ok järnvärde annars.

Imorse skulle tjejerna ha med sig varsin nalle till dagis då det är Nallens Dag. Tilda tog giraffen Bruno (som tydligen inte heter Bruno längre? Man kan säga att han gjorde en lillebror Jimmy ;)) och Nike tog med sig Bamse.
Efter dagislämning åkte jag och lilleman och tog en sedvanlig onsdagsfika med de sedvanliga mammorna. Sedvanligt trevligt ;)

Innan tjejerna skulle hämtas åkte jag till ICA och handlade lite och hämtade ut sista Kånken-väskan. Fick ju en med handtag i "fel" färg. Så nu e barnens julklappar från gammelfarmor klara. Och Dantes e klara från vårt håll. Det står ju inte på så e julen här, mys mys.

Tänker fuska i år igen och hänga upp min superfina stjärna supertidigt :) till helgen redan, men bara den, resten får vänta ;) vi ställer ju bak klockan natten till söndag, ni har inte missat det va?

Ska fuska och äta kolhydrater till middag idag, skåpen gapade halvtomma så det blir pancakes.
Jag måste måste måste komma till skott och storhandla...snart! På lördag kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0