Mammafika

Jupp jupp. Hade Maria, Marie och Malle här på fm. Va så trevligt me alla små bebisar och mammor, skönt och umgås utan stora barn ibland så de små me får lite tid.

Nu sitter Dante och kollar på Drömmarnas Trädgård en stund, jag har röjt av lite disk. Han ska få käka lite innan vi hämtar damerna på dagis.

Tilda hade 5-årskoll idag på BVC. Och jag va ju lite ängslig över det här med sprutan så Albin fick åka me na. Men det hade gått toppen toppen. Hon hade inte sagt ett knyst min duktiga tjej <3 synen gick fint me, Ingegerd hade knappt hunnit peka på bokstäverna förrän Tilda sa vad om stod. E ju rädd att hon ska ärva mina dåliga ögon men inga tecken på det än så länge.

Norrtäljemarknad idag me men jag åker nog till Rimbo imorgonkväll, tar ev. med mig Tilda. Ska ni gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0