Love and marrige <3

Satt och kolla på "Say yes to the dress" på Discovery Travel & Living och längtar en hel del tills det är min och Albins tur <3
Och planerande som man är har jag ju så klart redan tittat ut klänning även om det är några år kvar (det ska ske på 10-årsdagen av vår förlovning, alltså 150314) ;)
Och allas dravel om att "-ja men tänk om ni inte är tillsammans då?" "yada yada yada" Ja men tänk då sån tur att vi inte hann gifta oss och tänk på alla pengar vi sparade ;)
Hur som helst, här kommer den:


Bilden lånad från Tekla.se

I love it! Prisklass? Don't know...men det ska vi ta reda på ;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Fin klänning! Älskar de programmet , brukar ha de på i bakgrunden när jag jobbar. så kul och kolla på!

2010-10-14 @ 21:21:22
Postat av: Malin

Man går väl in i ett förhållande med inställningen att det ska hålla? :O Då är det klart man planerar framtiden. Så tycker jag iaf..Är väl nästan större steg att skaffa barn tillsammans :P

Kul med bröllop :D

2010-10-15 @ 11:07:34
URL: http://malinmahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0