Härliga, regnruskiga onsdag :)

Vart en riktigt trevlig dag idag me ;) gick relativt bra med tjejerna imorse och inte så mkt trots. Albin åkte ju ut till stugan igårkväll så jag har varit helt allena med barnen men han kommer ju hem redan ikväll <3

Spenderade alla fem timmar som tjejerna va på dagis hos Malle tillsammans med Maria :) fikade nybakta mumsiga scones, kaffe och lite left-overs haha...men det smakade finfint :)
Så skönt och kunna sitta och prata och skratta i lugn och ro utan en massa kids som hittar på hyss och har sig ;)

Nu har vi precis ätit mellis, eller ja Nike e inte riktigt klar än. Lyxade till det med varm O´boy till tjejerna nu när det regnar och har sig ute. Själv körde jag på banan, naturell yoghurt, lite dinkelmüsli och ett Wasa Sport+knäcke med mitt ekologiska favvojordnötsmör :)

Ikväll när Albin kommit hem sticker jag iväg på Me&Iträff hos Marielle :)
Och imorgon blir det Uppsala med bästa Mican, toppen toppen!
Då ska det shoppas vinterskor till mig och tjejerna. Och lite strumpor till lillpojken.

Så så ser mittveckorapporten ut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0