Det hände nått helt fruktansvärt idag!

Bara under kanske 10 sekunder men det va den värsta känslan jag vart med om.
Vi va på ICA och handlade och tjejerna hade en sån där kundvagn size mini.
Vid kassan när den var urplockad bad jag Nike gå och parkera den medan jag packade det sista.

Såg att hon stod kvar vid entrèn så jag skyndade mig att packa det sista. Men när jag kommer ut är ungen borta! Tusen tankar far genom skallen; Har hon sprungit ut på vägen? Har någon tagit henne?
Får totalpanik och ropar efter henne. Då frågar en tant om jag letar efter min dotter. Säger ja med skälvande röst och hon säger att min lilla tös är på väg in på Konsum. Springer över torget med vagn och kasse och Tilda och ser att hon går hand i hand med två damer. De ser/hör mig och släpper henne mot mig och Herregud vilken lättnad.

Nike gråter och jag me nästan, tackar damerna så mkt och säger till Nike att hon aldrig aldrig får springa ifrån mig. Mitt lilla hjärtgull trodde att jag gått utan henne. Men nu är de hos mig, alla tre i säkert förvar och jag överväger och stanna hemma med de resten av livet, tänk om nått skulle hända de.
Tänk om nått hänt idag :-o



Spring aldrig aldrig bort från mig!

Så ta hand om er och va försiktiga med varann! Och ha en fin helg för det ska vi ha <3

Kommentarer
Postat av: friday

hänt mig också med nemo såå hemskt det är!! men såå skönt när man finner dem igen!! <3 <3 <3

2010-10-29 @ 18:48:54
Postat av: JENNY

fy så hemskt! Tur att det fick ett bra slut! Vilken härlig bild på dina 3! kram

2010-10-29 @ 21:45:04
Postat av: E

Jag va med om samma händelse i Arninge centrum.. Ingen jag frågade hade sett henne, så vad gör man? Jag ropade på henne det högsta jag kunde! Efter ett tag kom hon ut-traskande får H&M nöjd och glad :) Jag var så rädd att jag skakade den gången.

2010-11-03 @ 12:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0