Intense day.

Har vart fruktansvärt effektiv idag om jag får säga det själv ;)
Tvättat undan alla gardiner som åkte ner igår och vikt in dem i linneskåpet.
Tvättat andra tvättar och hängt, vikt undan berget av tvätt från förra omgången och hängt in i respektive garderober.
Gjort tryffel och Rocky Road.
Eldat i spisen hela dan.
Städat tjejernas rum som såg ut som en katastrof.
Städat av och diskat undan i köket.

För jäkla duktig jag ;) men fick faktiskt lite ont i ryggen, kanske beror på den märkliga arbetsställningen vid tvättvikningen? Ge mig en tvättstuga Albin!

Sitter just nu och gluttar på Böda Camping, är foppatofflor ett obligatoriskt plagg när man campar? Aldrig ägt några och kommer med all sannorlikhet inte göra det heller ;) gräsligare footwear får man nog leta efter?!
Ja de är säkert jättebehagliga att gå i men behaglighet är inte allt haha.

Nä om man skulle ta sig ett äpple kanske?

Kommentarer
Postat av: Marielle

Ja den var jättemysig trots att den var annorlunda :)

Ja men det går flera tåg :)

Ja jag hade faktiskt din present med mig igår ifall att du skulle komma :) Men vi kan nog pricka in något i veckan ska du se ;)

2010-11-29 @ 21:14:17
URL: http://muriels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0