Händelserik dag!

Imorse tog vi sovmorgon till 8, galet skönt. Fick igen all sömn jag missade natten till igår.
Verkade som att det va nå knas med natten för många, mammorna satt som vrak på Babyöppet ;)

Åkte till Öppna Förskolan med alla barn och lyssnade på Muminsaga och fikade.
Efter det vart det promis till affärn och inhandla lunch och sen vidare till Mican.
Nagelbyggetime :)
Toppennöjd blev jag, första gången så det e smått ovant ;)
Vill ni se resultatet så kolla här <3

Fick med oss Loke hem som ska sova här inatt, så det blir 5 barn under samma tak, tur att man sticker iväg på äventyr imorgon ;)

För på fm sticker jag, Nike och Dante till Norrtälje. Ska visa upp bilen för en potentiell köpare, luncha och shoppa lite accessoarer till kvällen för när jag lämnat av kidsen hemma och packat väskan blir det party i Norrtälje :))
Sover kvar hos Tessan och när jag nyktrat till blir det upp till svågern, hämta bil och bege sig på en lååång färd upp till Kiruna. Ett pitstop i Piteå (haha lät nästan kul ;)) för lite övernatning å hotell, sen en tiiiidig morgon och vidare till målet. Sen flyger jag hem på måndag em. Snacka om egentid ;)

Och det e såklart toppensvågern Björn som fixar. Han frågade om jag ville slagga på Luleå Stadshotell....öööööhh nää....det spökar som fan där och jag sover inte där själv.
Googlade Piteå stadshotell, det verkade lugnt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0