Åh va mys <3

Vilken härlig eftermiddag, hängt hos Mican sen innan tolv, tog med mig lunch och utfodrade hungriga barn (mest mina som åt 5 portioner var eller nått ;) ). Gosade med lille Levi så att mamman kunde göra naglar på sina buddies som va före mig. När de gått kom Anki och Bengan...mys mys. Drack kaffe i mängder, snacka skit i mängder och fick naglarna fixade...de har ju växt sen förra fredagen ;) för du vet att man måste fixa om de va Anki ;) som en utväxt på håret you know :-P

Hem och gjorde pizza, Tilda sliceade champinjoner som en masterchef :)
Nu kollar brudarna "Hotell Kantarell" och väntar på ytterligare fredagsmys, finns det inge stopp i deras magar :-o

Förhoppningsvis kommer Levisen hit en sväng så hans mamma och pappa får mysa på Grekrestaurang i lugn och ro...skulle tro att vi får ägna tiden åt att vyssja och vagga lille surkartet ;)

Imorrn blire party, pappa och Monika/Monica (?) kommer hit och e barnvakt...nervigt som ja jag vet inte vad...framförallt eftersom att pappa med största sannorlikhet kommer i efterhand...svårt och släppa in nytt folk i hemmet...inte för att de nödvändigtvis stjäl men snokar? Hoppas mina prylar får va ifred. Har inget och dölja men my stuff is sacred...

Och en liten hint till andra, ni vet vilka ni e...man måste inte gå i andras skåp så fort man hälsar på...!!

Have a nice friday...xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0