Härliga onsdag :)

Jag gillar onsdagar, mest av alla dagarna i veckan faktiskt.
Imorse efter dagislämningen åkte jag, Malle och Maria till Havsbaden för att bubbelpoola me småtrollena :)
Vi va helt ensamma i hela spaavdelningen, riktigt skönt.
Passade på att bada lite själv innan Dante fick hoppa i plurret men sen när han fick följa me i så sken han upp som en sol :)
Både Elina, Dante och Calle plaskade för glatta livet. Och både jag och Malle va ju så smidiga att vi hade vattenlöslig mascara, gissa vilka som såg ut som två tjackhoror haha

Efter en stund tog vi en fruktpaus och hoppade sen ner i plurret igen. Så himla härligt, att man inte gör det här oftare?

När vi(läs: småtrollen) va nöjda med badandet klädde vi på oss, packade ihop och åkte hem till mig.
Dukade upp ett litet minijulbord; skinka, leverpastej, julvört, saffransbullar, Rocky Road och tryfflar...och kaffe förstås ;) satt och snackade skit och kollade bröllopsmagasin :)) sånna här dagar är det guld att vara mammaledig.

Nu sitter vi och myser i soffan jag och barnen, precis ätit mellis och ska snart börja med middagen; chili con carne. Får ev. middagsgäst me. Och Albin ska äntligen va hemma ikväll, saknar honom när han e och skottar ;)

Imorrn fortsätter mysiga veckan då jag och Dante ska ta oss till Norrtälje för att umgås me Tessan, om hon inte måste fara och flyga då förstås? Ja hon e flygvärdinna ;)

Så såg vår dag ut och jag älskar tillvaron just nu <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, visst har vi det mysigt på våra onsdagsdejter?Tur att jag har er:)

2010-12-01 @ 15:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0