Dan före dopparedan...

Ja fast julstämningen infinner sig inte som förr (ja nu lät det som att jag va närmare 100 år men ni fattar)...
Har iof inte extremt julpyntat (som hos kära kusinerna Anna och Isabelle kan jag tänka ;)) och lussebullarna och knäcken e slut sen länge :-/

Men snart ska tjejerna få pynta granen, jag ska tvätta och fixa och Albin ska fortsätta röja i vardagsrummet efter gårdagens skrivbordsbyte. Det finns fortfarande kvar en datastol som bortskänkes mot avhämtning. Först till kvarn!

Idag va vi till Mican förresten, fick julfina naglar. Ska fota sen när jag hittar rätt ljus så ska ni få se, it's my design ;) jag kommer rocka på Folkan på Lördag haha..kanske inte nån större bedrift iof?!

Och förresten så kryper busiga bebben any day now. Han står i startposition och juckar för glatta livet hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0