Aaaah, sköna söndag!

Jag och lilleman e vakna, tjejerna och Loke sover som små grisar :) Vi va ju hos Ronny och Sanna igår, så himla trevligt. Mitt blodsocker va jun lite si och så me tanke på att det inte vart varkwn lunch eller mellanmål under lördagen men efter lite mumsig lasagne så va man på topp igen ;)

Och alla fem kidsen lekte och hade kul trots en och annan dispyt då och då. Vi åkte inte från Gräsö förrän runt 22.30, blev sent både fredag och lördag :)

Albin är och skottar, making some money :) och ikväll ska jag på personalfest, det blir nog trevligt. Vi får ju ta det på söndagar, enda kvällen i veckan det är stängt på Havsbaden så det blir en nykter tillställning för min del ;)


Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Skotta - hade nästan förträngt det tills jag läste ditt inlägg.

2010-12-19 @ 10:38:56
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0